sobota, 8 czerwca 2013

16 Rozdział

                                                      < Oczami Harry`ego >

- Nareszcie ! - Wykrzykną Louis wysiadają z auta .
- Głodny jestem !- Powiedział Niall i pobiegł do drzwi , były otwarte więc pomyślałem że Zayn jest w domu . Ale gdy weszliśmy do domu zobaczyliśmy Adelle siedzącą na kanapie i Nialla który się już do niej przysiadł.
- Haj Adella . Co ty tu robisz? - Zapytał Lou.
- Pilnuje wam domu - Odpowiedziała nie odrywając wzroku od telewizora.
- A czemu coś się stało?- Zadał pytanie Liam .
- Dowiecie się jak Zayn wróci z ...- Przerwała
- Z kim?-Zapytałem.
-  Powiedziałam że się dowiecie jak wrócą .- Powiedziała dziewczyna . Czesaliśmy godzinę , 2 , 3. Nagle
usłyszeliśmy dźwięk otwieranych drzwi i parę sekund później usłyszeliśmy głos jakiejś dziewczyny która wchodziła do salonu
- Jesteśmy ! - Na jej widok wszyscy oprócz Alelli wstaliśmy z swoich miejsc .
- Alex !? - Powiedziałem zdziwiony .
- Nie czarownica - Odpowiedziała.
- Boże jak my się o ciebie martwiliśmy - Powiedziała Niall i się do niej przytulił. Mina Malika w tym momencie była nie do opisania .
- Dobra bo mnie udusisz!- Powiedziała dziewczyna .
- Nie mogliście zadzwonić?- Zapytał Liam i razem z Lou przytulili się do Alex.
- Ej bo to głupio wygląda - Powiedziała moja siostra , a wtedy do grupowego przytulasa dołączył się Zayn , potem znów Niall , a na samym końcu ja  .
- Kurde bo ja nie mogę oddychać!!- Wydzierała się dziewczyna .

                                                         < Oczami Alex > 

Po paru minutach "duszenia" mnie wszyscy dosiedliśmy się do Adelli która oglądała mecz. Po upływie godziny mecz się skończył , i wszyscy rozeszliśmy się do pokoi .Poszłam wsiąść 20 minutowy prysznic.Gdy wróciłam Zayn leżał już na naszym łóżku , a ja usiadłam na nim okrakiem i zaczęłam go całować.
- Czym ja sobie na to zasłużyłem ? - Zapytał przez pocałunki.
- No właśnie niczym - Odpowiedziałam i zaczęłam zjeżdżać swoimi pocałunkami w dół . I wszystko było dobrze , ale do pokoju wkroczył mój wkórwiający braciszek z "niecierpiącym zwłoki" pytaniem..
- Ej Alex  czy Adella zostaje u mas na noc?
- A po chuj ci to wiedzieć?
- Louis się pytał .
- Ale on mam przecież dziewczynę - Wtrąciła się Zayn.
- Ty się nie odzywaj , ty zaliczaczu mojej siostry i pamiętaj mam cię na oku- Odpowiedział mój brat.
- Anie boli cię to oko? Bo tak na oko to ja ciężki jestem- Odgryzł się mój chłopak.
- Harry czy możesz wreszcie wyjść .- Zapytałam
- No dobra , dobra.- Powiedział i miał już wyjść ale wrócił i zapytał.
- Zayn masz na sobie bokserki?
- Jakbyś przyszedł później to bym pewnie nie miał- Powiedział.
- Ha ha ha dobry żart - Odpowiedział Harry
- Ale to nie był żart - I w tym momencie wybuchłam śmiechem , i spadłam z łóżka .

                                                             < Oczami Adelli >

Siedziałam na tarasie i przyglądałam się gwiazdom , nagle poczułam jak ktoś nakłada mi bluzę na plecy.
- Nie jest ci zimno? - Zapytał mnie Louis i usiadł obok mnie.
- Może trochę.-Odpowiedziałam pochłonięta rozmyślaniem o przyszłości.
- O czym tak myślisz - Zapytowywał się mnie Lou 
- A o niczym - Odpowiedziałam , a on obiłoł mnie rękom .Nie zastanawiając się  oparłam głowę na jego ramieniu. Nagle przypomniałam sobie o Eleanor, w momencie gdy chciałam uwolnić się z jego uścisku on delikatnie mnie pocałował ,a ja nie wiem dlaczego odwzajemniłam pocałunek.

                                                     < Oczami Niall`a >

Jadłem sobie właśnie płatki oglądając przez okno bez chmurne niebo i kilkanaście milionów gwiazd .
Nagle kątem oka zauważyłem nie codzienny widok , a mianowicie na naszym tarasie całującą się parę Louis`a i  Eleanor, Zaraz , zaraz przecież to nie jest  Eleanor, tak to ewidentnie była Adella , odruchowo sięgnąłem  po telefon i zrobiłem i zdjęcie. Louis i Adella? No nie do pomyślenia .

< Rano >

Była 7:30 a ja siedziałem na dole w kuchni i przyglądałem się zrobionemu wczoraj zdjęciu. Nagle do kuchni weszła Alex , dziewczyna nie miała na sobie nic oprócz bielizny i koszuli Zayn`a , i dlatego czułem się trochę dziwnie
- Niall ty o tej godzinie już nie śpisz? - Zapytała , a ja odruchowo schowałem telefon do kieszeni.
- A ty?- Odpowiedziałem.
- Ja to ja - Powiedziała , pokazała mi język i nalała sobie do szklanki wody .
- A tak w ogóle to czemu schowałeś ten telefon?
- E to nic ważnego .
- Ej no ! Wiesz że jestem ciekawska. - Próbowała mnie przekonać dziewczyna . 
- No dobra , bo i tak chodzi o Adelle więc... - Powiedziałem , dziewczyna się trochę zdziwiła , ale gdy zobaczy to co mam jej pokazać zdziwi się bardziej. 
- O Adelle?
- Tak ale choć tu bo to jest bardzo ważne- Oznajmiłem , a dziewczyna podeszła do mnie. Wyciągnąłem z kieszeni telefon i weszłem na galerie i potem na zdjęcia lecz zanim pokazałem Alex zdjęcie powiedziałem
- Ale obiecaj że nikomu nie powiesz
- Obiecuje - Powiedziała i usiadła mi na kolana . Gdy pokazałem jej to zdjęcie jej mina była nie do opisania , była bardzo zdezorientowana
- Ale jak to Adella i Louis? - Powiedziała i w tym samym momencie do kuchni wszedł Zayn...


----------------------------
W końcu oddali mi mój komputer i mogłyśmy wreszcie napisać rozdział!
Proosimy o komentarze :P
A&O

11 komentarzy:

  1. Cudny czekam na kolejnego.Kocham was i tego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boze Boze Boze ! Ja to chyba jestem najbardziej ciekawa reakcji Zayn'a na to, ze jego dziewczyna siedzi w bieliznie i jego koszulce na kolanach Niall'a hahahah xd pozdrawiam i czekam nn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Ciekawe co Zayn zrobi , czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. SPAM :)

    Zapraszam do mnie na 15 ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie na kolejny rozdział :)

    http://hugmekissmelovememarryme.blogspot.com/

    PS. Nie mogę doczekać się kolejnego :**
    PS2. Przepraszam za SPAM :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że wróciłaś xx rozdział świetny

    zapraszam (:
    http://extraordinary-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uhuh Świetny wygląd bloga ♥ Tylko kiedy dacie następny? ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. EJJJJ No ;c kiedy nastepny ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy kolejny strasznie nie mogę się doczekać+ zarąbisty wygląd bloga omomom ♥

    Zapraszam na kolejny :)

    http://hugmekissmelovememarryme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ejj no bo bd fooszek ;cccccc

    OdpowiedzUsuń