poniedziałek, 25 marca 2013

1 Roździał




< Ranek>

 Obudził mnie dźwięk przychodzącego SMS`a, był on od Adelli. Pisała coś o jakimś artykule w gazecie, mało mnie obchodziło co takiego jest w tej gazecie że aż muszę go przeczytać więc odłożyłam telefon nie odpisując jej nic , wzięłam do ręki słuchawki z mp3 i włączyłam muzykę.
Leżałam na łóżku już około godziny więc postanowiłam wstać i trochę się ogarnąć . Ubrałam się, uczesałam i zrobiłam lekki makijaż. Gdy już wyglądałam dość dobrze zeszłam na dół i zrobiłam sobie śniadanie , ponieważ trochę zgłodniałam , co mnie dziwiło ponieważ zazwyczaj jadam tylko obiady i to wystarcza mi na cały dzień. Zrobiłam sobie płatki i poszłam z nimi do salonu i włączyłam TV. Moją uwagę przykuła gazeta która leżała na małym stoliku w salonie, była ona otwarta na artykule o Harrym. Mało on mnie interesował lecz chciałam go przeczytać ponieważ pewnie  to o ten artykuł chodziło rano Adelli. Wzięłam gazetę do ręki i zaczęłam czytać.

                                                   < Oczami Harrego >

-Co?!- na tylko tyle było mnie stać po przeczytaniu tego artykułu                                                 -Jak oni tak szybko do tego dotarli- powiedziałem sam do siebie                                                      - Jak oni co ?- zapytał wchodząc do kuchni Zayn i wyrywając mi gazetę z rąk . Gdy zaczął czytać ten artykuł zamarłem. Widziałem jak w jego oczach czytając ten artykuł gromadziła się złość i zakłopotanie.Spuściłem głowę na dół i myślałem co powiem Zayn`owi i chłopakom . Przecierz jesteśmy przyjaciółmi , a ja przez ten czas ukrywałem przed nimi to że mam siostrę. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie Zayn.
 

                                                     < Oczami Zayn`a >

- Czy to prawda?- Zapytałem go, lecz on nic nie odpowiadał , ale ja dale czekałem na jego odpowiedź, zapytałem go o to drugi raz, lecz znów to samo
-Harry czy to prawda?!- Wydarłem się na cały dom i nie obchodziło mnie toż że mogłem obudzić jesczę śpiących chłopaków.
- Tak- Gdy to usłyszałem byłem totalnie wkużony na Harrego i gdyby nie to że Louis wpadł do kuchni z krzykiem wygarnął bym mu pare słów
- Zayn! Kurwa! Ludzie próbują jescze spać!- Wtedy nastała niezręczna cisza  z której wyrwał nas głos przyjaciela
- A tak w ogóle to o co chodzi?- Żaden z nas mu nie odpowiedział , załuważyłem że Louis zaczyna się denerwować żuciłem mu gazetę i wyszłem z kuchni.
- Jak on mógł to przed nami ukrywać- Ta myśl chodziła mi przez czły czas po głowie.

                                                       < Oczami Alex >

 - Piepszoni dziennikarze - powiedziałam wkużona żucając gazetę na stolik. Byłam bardzo rozkojażona w końcu chciała się pogodzić z bratem , lecz to co mi powiedział zbyt bolało by tak szybko to wybaczyć. I nagle przyszedł do mnie SMS 

Od Matt
Alex!! Czy to co piszą w gazecie to prawda?!
 
Następny był od Toma
To ty masz Brata?! Jak mogłaś nam o tym nie powiedzieć?!

Zaraz po tym był następny i następny         
- Zaczeło się - powiedziałam i żuciłam telefon na łózko                                                                                                    

-----------------------------------
I jak wam się podoba?!
Mi osobiście się podoba ale nw co powie Ad po paru przeróbkach...
Zapraszam do komentowania :)
                                           

2 komentarze: