czwartek, 21 marca 2013

Prolog

3 nad ranem, jak każdej nocy budzę się cała spocona , ten koszmar nie daje mi spać od 3 lat , odkąd po kłótni z Harry`m musiałam wyjechać do Polski. Myślałam że po powrocie do UK znowu będzie jak dawniej , że znów będę mogła spokojnie spać . Lecz niestety nic się nie zmieniło.  

 

- Alex weź się w garść nie masz pięciu lat.  Tak właśnie tłumacze sobie to co nocy bym chociaż na chwile mogła się przespać. Codziennie budzę się w nocy to mnie już wykańcza. Idę spać koło 1, budzę się o 3, prawie cała noc nie przespana. Co z tego że śpię do 12, to mi nic nie daje chciała bym by to co było kiedyś wróciło , nie chodzi mi tylko o dobrze przespane noce ,o miłą rodzinną atmoswere , ale najbardziej chcę by wróciła przyjaźń między mną a moim bratem . Ale nie mogę się ugiąc nie mogę pokazać mu że jest moją słabością  bo zbyt często by to wykorzystywał.- To niebyła moja wina powiedziałam sama do siebie i zasnełam.



----------------------------------
Oto prolog ! I jak wam się podoba ?
Sory że taki krótki ale musiałyśmy to tu skączyć 
Ola i Ada ♥



3 komentarze:

  1. Hm, ciekawi mnie co będzie dalej. Nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Piszcie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczyna się fajnie. Czekam na 1 rozdział.

    [SPAM]

    Olivia - "Byłeś moją osobistą komedią romantyczną. Wyjątkową, bo bez happy endu."
    Alex - "Nie pamiętam Cię"
    Blair - "Po co mam inwestować w niepewny biznes ?"

    Zapraszam:
    http://chichoty-losu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jestem ciekawa pierwszego rozdziału obiecuję będę czytać każdy :)

    OdpowiedzUsuń