piątek, 26 kwietnia 2013

9 Rozdział

Trochę mnie to zdziwiło , jest 9 a ona o tej godzinie normalnie to śpi , poszedłem do kuchni gdzie zastałem dziewczynę stojącą przed lodówką , ubrana w jedną z moich koszul
- Czemu masz na sobie moją koszule?- Zapytałem.
- Pożyczyłam sobie , chyba nie jesteś zły prawda? - Odpowiedziała i dalej stała przed lodówką
wpatrując się w nią .
- Hhmm niech pomyśle , nie będę zły jak zrobisz mi śniadanie - Powiedziałem i się uśmiechnąłem , ona zdjęła z siebie moją koszule i rzuciła mi ją.
- Nie nie zrobię ci śniadanie - powiedziała i usiadła obok mnie na krześle .
- Niestety towar dotknięty uważa się za sprzedany - Odpowiedziałem i ubrałem na nią koszule , a dziewczyna tylko pokazała mi język i wzięła się za robotę mojego śniadania . Gdy już skończyła położyła na blacie obok mnie kanapki , usiadła na krześle i zaczęła je jeść
- Ej ! A to nie miało być moje śniadanie?- Powiedziałem , dziewczyna tylko popatrzyła się na mnie dziwnym wzrokiem , a ja ją przytuliłem i zaczęliśmy jeść śniadanie .

                               < Ostatnie dni /Oczami  Perrie >

- Tak dalej być nie może!- Powiedziałam do przyjaciółek i wybiegając z domu . Ze sobą miałam tylko torebkę .  Gdy już byłam przed budynkiem złapałam TAXI i pojechałam na lotnisko , później tylko kupić
bilet w dwie strony i wsiąść w samolot na Bahamy .
W samolocie cały czas myślałam jak on mógł tak chamsko ze mną postąpić . "Zerwanie przez SMS`a to nie zerwanie" - uznawałam taką zasadę . Byłam ciekawa czemu on to zrobił. Wiem że trochę się 
posprzeczaliśmy , ale to nie od razu powód żeby już mnie zostawić. To do tego teraz przed moją trasą koncertową , przecież przez dwa tygodnie nawet się nie odzywał i tak naglę zerwał .
- Za godzinę lądujemy - Z moich przemyśleń wyrwał mnie głos stewardessy , który wyrwał mnie z przemyśleń.
Podroż minęła dość szybko . Na lotnisku byłam ok.8:30 . Dojazd do hotelu chłopaków zajął  mi nie całe 30 min , później musiałam jeszcze użerać się z recepcjonistkami , aż w końcu doszło do nich że jestem dziewczyną , a raczej byłam dziewczyną jednego z nich . Dostałam nr. ich pokoju , musiałam wyjechać aż na 16 piętro , po paro minutowej jeździe windą dotarłam. " Teraz odnaleźć tylko pokój 369 " - pomyślałam. Gdy już do znalazła zobaczyłam że drzwi są trochę uchylone , więc nie zawahałam się ich popchnąć .  Weszłam do środka , to co tam zobaczyłam złamało mi serce po raz drugi .
Zayn i Alex czy jak jej tam jedzący śniadanie . Najwidoczniej nieźle się przy tym bawili , rozmawiali , śmiali i karmili się nawzajem kanapkami , później wyszeptała jej coś na ucho i pocałował w policzek  . Gdy zauważyłam na niej ulubią koszule chłopaka już całkiem się załamałam , ale zanim jeszcze wyszłam z pomieszczenia zrobiłam i m zdjęcie , a potem wyszłam je Harry`mu.

                                                    < Oczami Alex >

Jedząc śniadanie z Zayn`em świetnie się bawiłam , może z boku wyglądało to jakbyśmy byli w sobie zakochani , ale dla nas było to tylko przyjacielskie śniadanie . Poszłam się przebrać , gdy wróciłam chłopak siedział na kanapie i oglądał TV . Usiadłam obok niego , a on przyciągną mnie do siebie i przytulił ." Co on ma z tym przytulaniem" - pomyślałam , no nie powiem że mi się nie podobało , coś do nie go czułam , to coś więcej niż przyjaźń , o wiele więcej . W pewnym momencie nasze twarze były znów blisko siebie , nasze oczy znów się spodlały , usta były w niebezpiecznej odległości , zaczęliśmy się do siebie zbliżać. I na pewno doszłoby do pocałunku , gdyby nie to że do "pokoju" wleciał wkurzony Harry.



----------------
Heh jest 9 ! Sorry że taki kłódki ale nie miałamyśmy weny i wgl.
Nie wiem czy w najbliższym czasie coś dodam bo wyjeżdżam na długi weekend do rodziny.
5 kom = Kolejny :) / Ol i Adi ♥

6 komentarzy:

  1. świetne !! i ten pokój nr. 369 xD Czekam na następny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper <333 już nie mogę się doczekać następnego *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć. Zgodnie z obietnicą informuję gdyż na blogu: http://believingindreams-story.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejcia wpadłam na Twojego bloga i przeczytałam wszystko jednym tchem ♥ Świetne to ! Ojć Harry wkurzony nie za dobrze to wygląda.. Tylko czemu w takim momencie przerwane ;c Czekam ! ♥
    Zapraszam również do mnie hugmekissmelovememarryme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny błagam wstaw niedługo następny! Jest wspaniałe♥♥♥

    OdpowiedzUsuń