piątek, 5 kwietnia 2013

3 Rozdział

                                                          < Oczami Niall`a>

- Niech to wszystko zbiore do kupy - Powiedział Liam.
- No więc - Zaczął ale Zayn mu przerwał
- Nie przerywaj mi!- Uniusłs się Liam 
- No więc ... Harry ma siostrę .. i nic nam nie powiedział ... i teraz jest u rodziców ... a my nie wiemy po co.
- Tak , włąśnie tak.
- Nie no kurde nie rozumiem! - wykszykoł Liam .
Chłopaki coś ciągle tłumaczyli Liam`owi , a ja siedziałem i jadłem spaghetti , nagle odezwał się do mnie Lou
- A ty co tak siedzisz i nic nie mówisz - Zapytał .  Zapadła błoga cisza przez parę minut nikt się nie odezwał , lecz gdy do końca zjadłem spaghetti odpowiedziałem Louis`owi na to pytanie
- Ponieważ wiedziałem że Harry ma siostrę - Gdy dokończyłem to zdanie wszyscy się na mnie popatrzyli i zrobili dziwne miny , a ja dodałem tylko 
- No co?! ...

                                                            < Oczami Alex>

- Nie będę mieszkać z tym ciulem! - Wykrzyknęłam  na cały głos.
- A ja z tą idiotką! - Dodał Harry.
- Ja ci dam idiotkę! 
- Taa .. Ciekawe co mi zrobisz- Powiedział chamsko Hazz.
- Zaraz pożałujesz że się urodziłeś! - Krzyknęłam i chciałam wstać z stołka i mu przywalić ale powstrzymał mnie tata.
- Dzieci przestańcie! - Podniosła głos mama .
- Musicie się pogodzić , ponieważ media dowiedziały się o waszym pokrewieństwie- Dodał spokojnie tata.
Znów zapadła cisza, którą postanowiłam przerwać 
- Ok - powiedziałam 
- Co ? - powiedział patrzący na mnie z dziwną miną Harry
- Dobra , tylko muszę wiedzieć gdzie będę mieszkać i czy muszę żegnać się z przyjaciółmi-  Dalej wszyscy dziwnie się na mnie patrzyli .
- No więc - odezwała się mama.
- Harry gdzie będziecie mieszkać? Zabierasz ją do waszego domu czy ty przeprowadzasz się tu?
- Nie wiem . Muszę się dogadać z chłopakami.- Odpowiedział mamie Hazz..

                                                      < Oczami Zayn`a>

- To ty wiedziałeś o tym przez cały czas - Powiedziałem do Niall`a
- Tak - odpowiedział spokojnie.
- Ale skąd- Zapytał się go Lou.
- Ehh .. To długa historia...
Gdy Niall zaczął swoją opowieść zadzwonił mój telefon. 
- Czekajcie ide odebrać - powiedziałem i zanim któryś z nich zdążył coś powiedzieć już byłem na dworze.
- Halo- Usłyszałem głos Harry`go
- Gdzie ty się podziewasz? Martwiliśmy się!
- Jestem u rodziców , słuchaj jest sprawa- I naglę przerwał.
- No jaką masz tą sprawę- Zapytałem zaciekawiony.
- No wiesz...
- Gadaj szybciej bo nie mam czasu.
- Rodzice kazali mi się pogodzić z siostrą i mam do wyboru dwa wyjścia. Albo ona zamieszka z nami , albo ja przeprowadzam się do rodziców - Gdy to usłyszałem miałem mętlik w głowie.
- Nie ja powinienem o tym decydować , musimy to też omówić z chłopakami - Oznajmiłem.
- Zayn ... Nie mam czasu , więc co robimy  , to jest teraz twoja decyzja.

                                                   < Oczami Adelli>

14: 20 - A Alex dalej nie ma , chłopacy są już wkurzeni za wczoraj , a ona nie pojawia się na ich próbie .
Czy ona ma ochotę stracić przyjaciół ?  Co ona do cholery wyprawia? 
14: 43- Wreszcie się pojawiła ,ale była jakaś dziwna i do tego nigdy by się tak nie ubrała.
- Cześć . Gdzie cię wcięło?!- Powiedziałam trochę na nią wkurzona
- Nie mam dużo czasu , przyszłam się pożegnać -  Zamurowało mnie, po prostu nie wiedziałam co powiedzieć .
- Ale jak to pożegnać ? -Powiedziałam cicho i wtedy ze sceny zeszli chłopacy.
- O zobaczcie kto się pojawił - Powiedział chamsko Matt. Nawet Tom był ostatnio dla niej milszy , choć wiem że jej nie lubi.
- Wyjeżdżam - Oznajmiłam.
- Co , ale jak to po co?- Zapytał już opanowany Matt.
- A co cie to obchodzi , przed chwilą miałeś ochotę mnie zabić.
- Alex.. - Powiedział posmutniały przyjaciel.
- Dobra nie mam czasu pa - Powiedziała i tak po prostu wyszła.
Gdy nas zostawiła wszyscy staliśmy jak zamurowani i patrzyliśmy prosto na drzwi którymi wyszła.


---------------------------------
 Trochę zajęło nam psinie tego rozdziału ale jet Ok
Ask : http://ask.fm/LoveOfLife69





2 komentarze:

  1. bardzo fajnie :D
    czekam z niecierpliwością na następny rozdział ;)
    + zapraszam do siebie , a ja chyba dodaje do obserwatorów ;3

    http://szaro-kolorowa.blogspot.com/
    iii
    http://naa-walizkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń